Acte
Convocat el 10è premi literari 7lletres
Del divendres 10 al divendres 24 de Abril de 2015 a Cervera

El premi 7 lletres, que enguany arriba a la 10a edició, guardona amb 7.000 euros i la publicació de l'obra, un recull de set relats de temàtica lliure.
El lliurament o enviament d'originals finalitza el dia 24 d'abril de 2015 a les 14 hores i la resolució i el lliurament del premi s'efectuarà el dissabte 4 de juliol.
El convoquen de forma conjunta la Paeria de Cervera-Centre Municipal de Cultura, el Consell Comarcal de la Segarra i la Fundació Manuel de Pedrolo.
La passada edició del guardó fou per Alfred Quintana, professor de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), amb Sensibilitat. Una obra de 7 contes que es narren a ritme ràpid i amb un estil àgil, on domina la frase breu, llenguatge directe i pocs ornaments. El treball es presenta al lector de forma fresca, amb sentit de l’humor i una fina ironia. La valoració excessiva de la vida animal, la insatisfacció humana pel que fa a la realitat que li toca viure, l’amistat … són alguns dels temes que hi desfilen.
Bases10e-premi-7lletres.pdf
Insertada per: Somsegarra
Web
dilluns, 16 de Juny de 2025
Actes de la setmana
fins dissabte, 30 de Agost de 2025Cervera
Visites guiades als monuments de Cervera
fins diumenge, 31 de Agost de 2025
Vallferosa (Torà)
Visites guiades a la Torre de Vallferosa
fins diumenge, 31 de Agost de 2025
Verdú
Visites guiades a Verdú
fins dimarts, 24 de Juny de 2025
Cervera
Exposició 'Corpus de paper'
fins diumenge, 29 de Juny de 2025
Concabella (Els plans de Sió)
Exposició 'Els colors de l'aigua' d'Isabel Boltà
fins dilluns, 30 de Juny de 2025
Cervera
Exposició mural 'Art i cura'
fins dilluns, 30 de Juny de 2025
Guissona
Exposició 'Art amb macro'
divendres, 20 de Juny de 2025
Cervera
Festa dels Diables Carranquers 2025
agenda quinzenal
vols afegir un acte?
subscriure's al canal rss Agenda