Acte

II Concurs Nacional de Tabals Tradicionals

dissabte, 5 de octubre de 2019 a les 11:00 a Cervera



cartell II Concurs Nacional de Tabals Tradicionals

el proper 5 d'octubre se celebra a Cervera II Concurs Nacional de Tabals Tradicionals organitzat per La Federació de Diables i Dimonis de Catalunya (FDDC) juntament amb el Ball de Diables de Cervera - Carranquers.

A la jornada hi participaran 120 percussionistes, i al concurs, 5 colles de diables. Els inscrits són Sant Pere de Ribes, Bigues i Riells, Terrassa, Granollers i Vila-seca.

Els actes començaran a les 11 del matí amb una classe magistral a la plaça Universitat a càrrec de Gerard Pouget, professor de l’Aula de Sons Tradicionals de Reus, i oberta a tothom que vingui amb tabal. Pouget treballarà diversos tocs amb els assistents, incloses la peça 'Clau de Foc', amb tres frases rítmiques diferents, i el 'Ball del Drac Agremont', la bèstia d'Agramunt, toc que consta de dues veus.

Després hi haurà un dinar popular als Patis de la Universitat i a les 16.30 començarà el concurs que anirà pel casc antic en format estàtic i de cercavila. Tot seguit hi haurà una fase final estàtica a la plaça Universitat.
Insertada per: Somsegarra


Ho vols compartir?

dimecres, 7 de gener de 2026


Actes propers

fins dissabte, 31 de gener de 2026
Guissona
Exposició 'La Segarra: quatre estacions, quatre colors'
fins diumenge, 25 de gener de 2026
Cervera
Exposició 'Silencis'
fins divendres, 27 de març de 2026
Guissona
Exposició 'Captivant el vent'
fins dissabte, 26 de desembre de 2026
Cervera
Visites guiades als monuments de Cervera
divendres, 9 de gener de 2026
Cervera
Per què hi ha conflictes armats al món? La violència a Orient Proper, exemple paradigmàtic
diumenge, 11 de gener de 2026
Cervera
Caminada Crematorrons 26
diumenge, 11 de gener de 2026
Rocamora i Sant Magí de la Brufaganya (Pontils)
Els esmorzars de la Casa de l'Ermità
diumenge, 11 de gener de 2026
Cervera
Teatre 'Les mares'
agenda quinzenal

vols afegir un acte?

subscriure's al canal rss Agenda