Guissona rebaixa la quota de la Llar d'infants
Autor: somsegarra
La mesura pretén incentivar les matriculacions
Foto: Premsa Guissona
L’Ajuntament de Guissona ha rebaixat la mensualitat de les llars d’infants de la vila per incentivar les matriculacions. A la Llar d’Infants Municipal Patufet, a partir del mes de febrer, tots els alumnes empadronats a Guissona - i d’acord amb el que figura a l’ordenança - pagaran una quota de 139€ i els provinents d’altres municipis de 149€.
Segons comenta la regidora d’educació, Angelina Infante, aquesta reducció ha estat possible gràcies a l’estalvi que s’ha portat a terme durant el 2013 en el pressupost de l’Ajuntament i amb l’objectiu d’incentivar noves matriculacions. En l’actualitat, la Llar d’Infants Municipal té 50 alumnes, de les 80 places existents.
S’ha de recordar que el juny de 2012 l’Ajuntament va treure a concurs la gestió de la llar d’infants després de que l’associació de mares i pares renunciés a continuar amb la tasca de gestió de la mateixa a causa de les retallades de l’actual situació de crisi.
Font: Ajuntament de Guissona Etiquetes: educació llar infants guissona
divendres, 30 de gener de 2026
Noticies + Llegides
darrer mes
XXV Marxa dels Castells de la Segarra
Festa Major d’Hivern de Cervera 2026
Cavalcada de Reis a Calaf 2026
Cavalcada de Reis a Cervera 2026
Els Pastorets de Calaf 25-26
Àlbums destacats

Un tomb pel municipi dels Plans de Sió (2) (522)

Marxa dels Castells de la Segarra (405)

Les Peixeres (66)

Un tomb pel municipi de Conesa (153)

Els colors de la Segarra: la tardor (215)

Les Cabanes del tros (301)

Terra de castells (222)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)