Concert cloenda 48a Trobada-taller del Secretariat de Corals Infantils de Catalunya
Autor: Carles Sala Tamarit

La Trobada-taller és una modalitat d’activitat de corals infantils, on cantaires dels grups de Mitjans i Grans de diferents corals del Secretariat de Corals Infantils de Catalunya (SCIC) es troben per treballar durant un dia un repertori comú amb un director/a convidat, i finalment presenten el treball fet en un concert.
Al llarg d’aquest any 2015 s’han fet un total de cinc trobades repartides per tot el territori català (Vilafranca del Penedès, Cambrils, Barcelona, Girona i Sant Cugat del Vallès). La darrera serà aquest diumenge, 17 de maig, a Cervera, i estarà organitzada per la Coral Infantil Nova Cervera.
A cada taller hi participen entre 40 i 80 cantaires. D'aquesta manera, el grup és prou reduït com per permetre proximitat amb el director/a convidat, i alhora és prou gran com perquè hi hagi més possibilitats musicals, sobretot en el treball a veus. A la nostra ciutat, a més de la coral amfitriona, participaran diferents grups vocals de les corals Bon cant (d’Agramunt), Ginestell (Alguaire), Shalom (Lleida), Cor Verdaguer (Ponts), L’Esqueix i Els Pinetons, (Ripollet), i de les Escoles Municipals de Música d’Esplugues de Llobregat i de Torredembarra.
Els tallers es classifiquen per nivells de dificultat. En la trobada de Cervera s'hi realitzaran els tallers de nivell A (sota la direcció de Laia de las Heras), nivell B (Isabel Mantecón) i nivell C (Eulàlia Casso).
A més, els cantaires també participen a un 'taller sorpresa', on fan algun treball amb un repertori nou proposat pel director/a convidat.
El concert de cloenda -al que esteu tots i totes convidats- tindrà lloc a 2 quarts de 6 de la tarda al teatre del Casal de Cervera. El preu de l’entrada és de 3 euros; gratuït pels menors de 12 anys.
Una ocasió ben especial de gaudir de la música i del cant!
Coral Infantil Nova Cervera
Etiquetes: corals infantils catalunya cervera
Noticies + Llegides
darrer mes
El Govern posa en marxa la Declaració agrària DUN 2021
Neix a Cervera CONSCIENTS, projecte de responsabilitat social professional
Nou pla trimestral d'ajuts directes per als col·lectius i sectors més afectats per la Covid-19
Allau de nous projectes de parcs eòlics a l'altiplà segarrenc
Torna la mobilitat comarcal
Àlbums destacats

Exposicions permanents al Castell de Concabella (36)

Marxa dels Castells de la Segarra (167)

Les Peixeres (61)

Els colors de la Segarra: l'hivern (517)

Les Cabanes de tros (139)

Terra de castells (202)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)