Camp de Treball Internacional a Torà aquest estiu
Autor: editor
El Camp de Treball internacional ‘Vallferosa Tower, let’s discover unique medieval area through rebuilding & teather’ tindrà lloc del 5 al 19 de juliol

L’activitat, projectada per la Direcció General de Joventut del Departament de Benestar Social i Família i gestionada per l’Associació CRUC, Coordinació Rural de Catalunya, combinarà tasques de manteniment, condicionament i reconstrucció dels murs de la zona de Vallferosa amb tasques educatives dirigides a infants.
A més, el camp té una projecció a obrir-se a la comunitat local, contribuint a la implicació dels propis joves del municipi i a potenciar l'intercanvi de joves de diferents cultures. És per aquest motiu que es dóna molta importància al component internacional que tindrà el projecte, que ajudarà als nostres joves a poder participar en un futur en camps d’altres països.
Hi participaran un total de 15 joves de 18 a 30 anys procedents de diversos països del món
Etiquetes: camp de treball internacional vallferosa torà
Compartit per viladetora.net
dimarts, 8 de Juliol de 2025
Noticies + Llegides
darrer mes
El Mercadal de Torà 2025
15è Festival de Pasqua de Cervera 2025
Festivals Alta Segarra
Dos morts, dos bombers ferits i 5.300 hectàrees cremades en els incendis de la Vall del Llobregós
Àlbums destacats

Marxa dels Castells de la Segarra (405)

Les Peixeres (66)

Els colors de la Segarra: l'estiu (189)

Les Cabanes del tros (301)

Terra de castells (222)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)