Univers poètic de Manuel de Pedrolo
Autor: cc segarra

El dissabte 7 d’abril, a l’Auditori Municipal de Cervera, a les 8 del vespre, tindrà lloc un recital poètic musical dedicat a l’escriptor de l’Aranyó.
L’espectacle s’estructura al voltant d’una selecció poètica sobre la mort, la llibertat i el sexe, eixos vertebradors de la condició humana. Els poemes s’acompanyen de música en directe. Música per a piano del compositor català Frederic Mompou i música francesa d’Edith Piaf, per la que Pedrolo tenia certa debilitat. Poesia dita i poesia visual del mateix Pedrolo que il·lustra l’espectacle produït per 7lletres i que anirà a càrrec de Xavi Hidalgo, dient i Jordi Castellà, música i efectes sonors. Compta amb l’assessorament acústic de Marc Castellà i amb l’assessorament artístic d’Alba Cuñé.
7lletres, El premi literari i més coses, és una iniciativa de l’Àrea de Cultura del Consell Comarcal de la Segarra, de la Fundació Manuel de Pedrolo i de la Regidoria de Cultura de la Paeria de Cervera.
Etiquetes: any pedrolo cervera
diumenge, 13 de Juliol de 2025
Noticies + Llegides
darrer mes
El Mercadal de Torà 2025
5a edició Festivals Alta Segarra
Dos morts, dos bombers ferits i 5.300 hectàrees cremades en els incendis de la Vall del Llobregós
Festa dels Diables Carranquers 2025
Àlbums destacats

Marxa dels Castells de la Segarra (405)

Les Peixeres (66)

Els colors de la Segarra: l'estiu (193)

Les Cabanes del tros (301)

Terra de castells (222)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)