Exposició 'El part, motiu de creació social i artística'
Autor: somsegarra

El Castell de Concabella presenta la nova exposició temporal 'El part, motiu de creació social i artística'. Els artistes de Pas per l'Art s'han adherit a aquest projecte que neix a l'entorn de la celebració del vintè aniversari de Migjorn, Casa de Naixements de Sant Vicenç de Castellet.
Una trentena d'artistes, amb una àmplia varietat de tècniques plàstiques (tapís, escultura, pintura, gravat i ceràmica, entre d'altres), 'volen honorar el fet mateix de parir i les dones que ens han donat la vida', segons els organitzadors. I destaquen que el projecte està obert a noves col·laboracions i iniciatives.
La podeu veure del 15 de juliol al 30 d'agost de 2021. Dissabtes, diumenges i festius, de 10.00 a 14.00 hores
El divendres 23 de juliol es realitzarà una sessió extraordinària de 20.00 a 22.00 h. A part de l'exposició sobre el part, es podran visitar l'Espai Pedrolo i els centres d'interpretació dels Castells del Sió i dels Secans. Preu entrada únic i reduït: 2,50 €.
Etiquetes: exposicions pas per lart concabella
Noticies + Llegides
darrer mes
El projecte “Nosferatu: El origen” es presenta al Coming Soon de Sitges
L’Agrupació Seny Major de Cervera, premiada al Festivitas Bestiarum 2015
La Segarra demana aigua del Segarra-Garrigues per abastir 40 pobles de la 'Segarra històrica'
Baronia de Perpinyà
1998, Tres dies de foc i terror que perduren en la memòria: els fets
Àlbums destacats

Marxa dels Castells de la Segarra (234)

Les Peixeres (64)

Les Cabanes de tros (139)

Els colors de la Segarra: la primavera (582)

Terra de castells (208)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)