Concert de Pep Lladó & The Two Rivers Band
Autor: somsegarra
Foto: castell concabella
Dissabte 15 d’abril, a les 7 de la tarda, actuació de Pep Lladó & The Two Rivers Band al Castell de Concabella.
Presentaran Les petites certeses, un disc amb un llenguatge proper a la rumba, però que s'allunya dels tòpics i es fusiona delicadament amb el jazz i la cançó francesa.
Pep Lladó és una veu referent en la rumba catalana. Cofundador d’Ai Ai Ai, ha col·laborat amb Gato Pérez, Los Amaya o Los Manolos, és productor, autor de cançons per a altres artistes, va signar les cançons de Les Tres Bessones i té una carrera en paral·lel de música chill-out.
En aquest concert l’acompanyaran Carlitos Miñarro, guitarra i cors; Roger Lozano, guitarra; Alba Bioque, cors; i Rubén Carmona, cajón, músics també amb una llarga trajectòria.
Etiquetes: concerts concabella
dimarts, 12 de maig de 2026
Noticies + Llegides
darrer mes
XXVI Marxa dels Castells de la Segarra
El Mercadal de Torà 2026
Jornada tècnica 'Visió d’un món on viure des de la permacultura'
Jornada tècnica 'Productes agroecològics: sostenibilitat del medi i beneficis per a la salut'
Fira Verdú 2026
Àlbums destacats
Marxa dels Castells de la Segarra (438)
Les Peixeres (91)
Les Cabanes del tros (302)
Els colors de la Segarra: la primavera (651)
Terra de castells (225)
Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)