Acte
Festa major Calaf 2013
Del divendres 6 al dilluns 9 de setembre de 2013 a Calaf

Divendres 6
La festa engegarà amb el tradicional pregó, des del balcó de l’Ajuntament, seguit del sopar popular a la plaça Gran o l’espectacle texà Tex-Mex. La nit continuarà a les 24.00 h amb els primers concerts del 2n Calaf Sound . Actuaran, a la plaça dels Arbres, Babylon Vainas, Krü i Besos de Perro.
Dissabte 7
A les 11.00 h s’inaugurarà la Plaça dels Oficis 1r Mercat de la Catalunya Central , a la plaça Gran. Durant tot el dia s’hi podran observar de prop antics oficis (cullerer, teuler, forjador, cistelleria, ceramista...) així com passejar entre les parades artesanals del mercat. Abans ja s’haurà inaugurat el nou local d’Unió de Pagesos, al carrer de Sant Antoni.
De cara a la tarda, es podrà gaudir del torneig aleví-infantil de tennis de taula, de la cercavila de gegants i de la nova activitat de contes de Festa Major, a càrrec de Xarxa Calaf. A la plaça dels Oficis tindrà lloc la comitiva del casament a pagès d’Ardèvol, acompanyada de danses tradicionals.
Al vespre-nit hi haurà el concert i ball amb el grup Banda Sonora, l’estrena de l’obra “Pel davant i pel darrere” , a càrrec de l’ATC, i la nit jove amb les actuacions de Psychodrome (dins del Calaf Sound), Batinkat, els Sabor de Gràcia i el DJ Ruben Inside.
Diumenge 8
La jornada l’encetarà una nova edició de la quadrangular d’escacs, per seguir ja al migdia amb les sardanes, a la plaça dels Arbres. A la tarda, futbol al camp de les Garrigues entre la UE Calaf i el Finsobe CF. A les 18.00 h començarà la trobada de line dance country, mentre que a les 19.00 h tindrà lloc el ball al passeig, amb el grup Flash. A la nit, al Casal, segona funció de “Pel davant i pel darrere” . Tancarà la programació la nit de DJ’s del Calaf Sound , amb les actuacions de DJ Cuca Loca, Badnoise DJ, Miquel del Pozo DJ i DJ Gominas.
Dilluns 9
El darrer dia de Festa Major començarà matiner, a les 9.30 h, amb el torneig de botifarra. A la tarda hi haurà ball amb Montse & Joe Transfer, i en finalitzar serà el torn del castell de focs, que com sempre tancarà el programa festiu.
_fm_calaf_2013_programa.pdf
Insertada per: Somsegarra
Web
divendres, 9 de gener de 2026
Actes propers
diumenge, 11 de gener de 2026Cervera
Teatre 'Les mares'
diumenge, 11 de gener de 2026
Rocamora i Sant Magí de la Brufaganya (Pontils)
Els esmorzars de la Casa de l'Ermità
diumenge, 11 de gener de 2026
Cervera
Caminada Crematorrons 26
dissabte, 10 de gener de 2026
Santa Coloma de Queralt
Xerrada A cop de pedal fins a l’Àrtic. De Barcelona a Nordkapp
divendres, 9 de gener de 2026
Cervera
Per què hi ha conflictes armats al món? La violència a Orient Proper, exemple paradigmàtic
fins diumenge, 11 de gener de 2026
Sant Guim de la Plana
Pessebre Vivent dels Oficis Perduts 2025
fins diumenge, 18 de gener de 2026
Calaf
Els Pastorets de Calaf 25-26
fins dissabte, 26 de desembre de 2026
Cervera
Visites guiades als monuments de Cervera
fins divendres, 27 de març de 2026
Guissona
Exposició 'Captivant el vent'
fins dijous, 31 de desembre de 2026
Verdú
Ruta dels murals ceràmics de Verdu
fins diumenge, 25 de gener de 2026
Cervera
Exposició 'Silencis'
fins dissabte, 31 de gener de 2026
Guissona
Exposició 'La Segarra: quatre estacions, quatre colors'
fins dissabte, 10 de gener de 2026
Maldà
Exposició 'Marionetes'
agenda quinzenal
vols afegir un acte?
subscriure's al canal rss Agenda
