Acte
Festa Major de Porquerisses 2015
Del divendres 28 al diumenge 30 de agost de 2015 a Porquerisses (Argençola)

El darrer cap de setmana d'agost segueixen les Festes Majors dels nuclis del terme municipal, començant per la de Porquerisses.
L'Associació de veïns de Porquerisses són els organitzadors de la Festa amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Argençola i @Talicomsona.
Han preparat un programa farcit d'activitats per a tots els públics que ompliran de Festa el poble i que començaran el divendres 28 d'agost amb una caminada nocturna.
La caminada nocturna sortirà de Porquerisses a dos quarts de 9 i cal portar entrepà per sopar pel camí. De tornada al poble s'obsequiarà amb coca i cava a tots els caminadors. Per participar-hi cal inscriure’s als telèfons 650089111 (Ivan) o 659331710 (Cristina). Cal pagar una quota per col·laborar amb les despeses de 2 euros. La quota s'ha pagar els dies 24 i 25 d'agost.
El dissabte 29 d'agost la Festa Major seguirà amb un Vermut a dos quarts de 2 del migdia. A la tarda és farà un campionat de Dòmino i jocs de Bàsquet amb premis pels finalistes. Al vespre és farà el Sopar de Veïns, també cal apuntar-s'hi amb antelació trucant al 629263450 (Gabi) o al 606898115 (Isabel). Després del sopar, cap a dos quarts de 12 de la nit es podrà veure l'espectacle de "Pallassos Abril".
El diumenge 30 d'agost les activitats començaran a les 9 del matí amb una xocolatada i seguidament jocs per la mainada fins a la 1 del migdia.
Paral·lelament a dos quarts de 11 del matí es celebrarà el campionat de bitlles catalanes. Cap a dos quarts de 3 començarà l'Arrossada de Veïns, per poder participar al dinar cal apuntar-se als mateixos telèfons que pel Sopar de Veïns.
La Festa Major de Porquerisses es tancarà amb l'actuació dels "Pallassos Abril" cap a les 4 de la tarda.
Durant els dies de Festa Major és podrà visitar a la Sala una petita exposició de fotografies antigues de Porquerisses (cedides per l'Associació de Veïns) i de la resta de nuclis del terme municipal. L'exposició forma part del Projecte Argençola Memòria que estan duent a terme El Trill, Associació cultural del terme d'Argençola i l'Ajuntament.
Bona Festa Major!!!!
Cartell-2015-Festa-Major-Porquerisses.pdf
Insertada per: Ajuntament d'Argençola
diumenge, 11 de gener de 2026
Actes propers
diumenge, 11 de gener de 2026Cervera
Teatre 'Les mares'
diumenge, 11 de gener de 2026
Rocamora i Sant Magí de la Brufaganya (Pontils)
Els esmorzars de la Casa de l'Ermità
diumenge, 11 de gener de 2026
Cervera
Caminada Crematorrons 26
fins dissabte, 31 de gener de 2026
Calaf
1a edició del Concurs de Teatre Amateur del Casino
fins diumenge, 11 de gener de 2026
Sant Guim de la Plana
Pessebre Vivent dels Oficis Perduts 2025
fins diumenge, 18 de gener de 2026
Calaf
Els Pastorets de Calaf 25-26
fins dissabte, 26 de desembre de 2026
Cervera
Visites guiades als monuments de Cervera
fins divendres, 27 de març de 2026
Guissona
Exposició 'Captivant el vent'
fins dijous, 31 de desembre de 2026
Verdú
Ruta dels murals ceràmics de Verdu
fins diumenge, 25 de gener de 2026
Cervera
Exposició 'Silencis'
fins dissabte, 31 de gener de 2026
Guissona
Exposició 'La Segarra: quatre estacions, quatre colors'
agenda quinzenal
vols afegir un acte?
subscriure's al canal rss Agenda