Cervera il·lumina la Plaça Major amb una estelada de foc
Autor: Jaume Moya
Segarra per la Independència organitza l'encesa de mil cent espelmes formant una gran senyera estelada
Ahir dimarts 5 de febrer al vespre, la Segarra per la Independència va encendre a la Plaça Major de Cervera una gran estelada de foc. Un equip de treball format per una quarantena de membres de l’entitat van col•locar i encendre, amb suport de centenars de veïns i veïnes de la ciutat, un total de mil cent espelmes que formaven la senyera estelada, símbol de la voluntat de sobirania de Catalunya.
La instal·lació es va dur a terme al llarg de tota la tarda i vespre i el moment clau va tenir lloc quan, a la sortida de l’església de Santa Maria, on es van cantar les Completes, una multitud de cerverins es varen congregar al lloc per presenciar la composició.
Davant de la Paeria, guarnida amb estelades, i en presència de les autoritats locals, acompanyades del Bisbe de Solsona, Xavier Novell, i la nova àliga de Cervera escortada per la seva confraria, l’acte es va cloure amb el cant dels Segadors.
Font: Segarra per la Independència + info (enllaç extern)
Etiquetes: Cervera estelada Segarra Independència Completes senyera
Noticies + Llegides
darrer mes
El Govern posa en marxa la Declaració agrària DUN 2021
Neix a Cervera CONSCIENTS, projecte de responsabilitat social professional
Nou pla trimestral d'ajuts directes per als col·lectius i sectors més afectats per la Covid-19
Allau de nous projectes de parcs eòlics a l'altiplà segarrenc
Torna la mobilitat comarcal
Àlbums destacats

Exposicions permanents al Castell de Concabella (36)

Marxa dels Castells de la Segarra (167)

Les Peixeres (61)

Els colors de la Segarra: l'hivern (517)

Les Cabanes de tros (139)

Terra de castells (202)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)