7a Fira de Nadal
Autor: Fira nadal
Foto: Fira nadal
El diumenge 8 de desembrea Cervera celebra la 7a Fira de Nadal, que comptarà amb una trentena estands, on es podran trobar els productes típics d’aquestes festes.
Entre les novetats d’aquesta edició, destaquen un espectacle de màgia, amb el Mag Reivax, a l’Auditori Municipal a les 11.00 hores, i el repartiment de pa torrat a la plaça Major, d'11.00 a 12.30 hores i de 18.00 a 20.00 hores.
Durant la celebració del Mercat s’organitzen activitats per als infants tot el dia a la plaça Major: inflable, jocs gegants, tallers de plastilina, figures arbres de Nadal, ninots de neu, entre d'altres. També es repetiran les activitats que han tingut èxit les darreres edicions, com el tast de caldo, enguany gentilesa del bar El Cordobés; la demostració d’elaboració de torrons, a càrrec de Pastisseria Colom; i la cantada participativa de Nadales, oberta a tothom, que clou la Fira de Nadal.
Els dies 6, 7 i 8 de desembre també s’organitzen activitats paral·leles que complementen el certamen.
FiradeNadaldeCervera.pdf
Etiquetes: festes fires nadal cervera
dimecres, 20 de maig de 2026
Noticies + Llegides
darrer mes
XXVI Marxa dels Castells de la Segarra
El Mercadal de Torà 2026
Jornada tècnica 'Productes agroecològics: sostenibilitat del medi i beneficis per a la salut'
Jornada tècnica 'Visió d’un món on viure des de la permacultura'
Fira Verdú 2026
Àlbums destacats
Marxa dels Castells de la Segarra (438)
Les Peixeres (91)
Les Cabanes del tros (302)
Els colors de la Segarra: la primavera (656)
Terra de castells (225)
Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)