1r Carnaval d'estiu
Autor: Sound de secà
Sound de Secà organitza l'activitat, dins els actes de celebració del 5è aniversari, però amb l’objectiu que s’instauri i es consolidi en el calendari festiu de la ciutat
Foto: Sound de secà
El grup de percussió Sound de Secà organitza el dissabte 12 de juliol el primer Carnaval d'estiu.
La festa inclou dos actes destacats: un vermut i concert a la plaça Major, a les 12.00 hores, i la Rua de Carnaval, amb sortida de la plaça Universitat a les 18.00 hores. El concert del migdia serà una actuació conjunta de Sound de Secà i la Banda de Vents del Conservatori de Cervera, una mescla de xaranga i percussió d’uns 30 minuts de durada.
A la cercavila, Rua de Carnaval, hi participaran dotze grups de percussió catalans, més de 200 persones. També tindrà lloc un concurs de comparses obert a tothom, que preveu repartir premis a les dos millors de cada categoria: grans (més de 10 persones) i petites (d’1 a 9 persones) i també premis sorpresa.
Etiquetes: festes populars carnaval d'estiu cervera
divendres, 8 de maig de 2026
Noticies + Llegides
darrer mes
XXVI Marxa dels Castells de la Segarra
El Mercadal de Torà 2026
Jornada tècnica 'Visió d’un món on viure des de la permacultura'
Jornada tècnica 'Productes agroecològics: sostenibilitat del medi i beneficis per a la salut'
Fira Verdú 2026
Àlbums destacats
Marxa dels Castells de la Segarra (438)
Les Peixeres (91)
Les Cabanes del tros (302)
Els colors de la Segarra: la primavera (651)
Terra de castells (225)
Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)