1r Carnaval d'estiu
Autor: Sound de secà
Sound de Secà organitza l'activitat, dins els actes de celebració del 5è aniversari, però amb l’objectiu que s’instauri i es consolidi en el calendari festiu de la ciutat

El grup de percussió Sound de Secà organitza el dissabte 12 de juliol el primer Carnaval d'estiu.
La festa inclou dos actes destacats: un vermut i concert a la plaça Major, a les 12.00 hores, i la Rua de Carnaval, amb sortida de la plaça Universitat a les 18.00 hores. El concert del migdia serà una actuació conjunta de Sound de Secà i la Banda de Vents del Conservatori de Cervera, una mescla de xaranga i percussió d’uns 30 minuts de durada.
A la cercavila, Rua de Carnaval, hi participaran dotze grups de percussió catalans, més de 200 persones. També tindrà lloc un concurs de comparses obert a tothom, que preveu repartir premis a les dos millors de cada categoria: grans (més de 10 persones) i petites (d’1 a 9 persones) i també premis sorpresa.
Etiquetes: festes populars carnaval d'estiu cervera
dimarts, 15 de Juliol de 2025
Noticies + Llegides
darrer mes
El Mercadal de Torà 2025
5a edició Festivals Alta Segarra
Dos morts, dos bombers ferits i 5.300 hectàrees cremades en els incendis de la Vall del Llobregós
Festa dels Diables Carranquers 2025
Àlbums destacats

Marxa dels Castells de la Segarra (405)

Les Peixeres (66)

Els colors de la Segarra: l'estiu (193)

Les Cabanes del tros (301)

Terra de castells (222)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)