FiraTàrrega 2018
Autor: somsegarra
Del 6 al 9 de setembre, 50 peces escèniques, provinents de 8 països

FiraTàrrega 2018 tindrà lloc del 6 al 9 de setembre. Aquesta edició culmina el trienni que ha promogut els actius de les arts de carrer i que va començar el 2016 amb la interculturalitat, seguit de la participació de la passada edició i que tancarà aquest 2018 amb la mirada posada a rellegir l’espai públic.
Enguany FiraTàrrega presenta 50 peces escèniques, provinents de 8 països, on hi destaquen 30 estrenes. El conjunt de la programació ofereix un cartell ric en formats, gèneres i estils: una oferta per a tot tipus de públics i edats, on es presentaran 50 espectacles nacionals i internacionals, 12 dels quals han comptat amb el suport a la creació de FiraTàrrega. Durant els 4 dies de Fira, tindran lloc un total de 227 sessions, ubicades en 22 espais d’exhibició.
La Compagnie Lucamoros obrirà FiraTàrrega 2018 amb La Tortue de Gauguin, un espectacle de carrer interdisciplinari que combina la pintura en directe, el teatre d’ombres i la música escènica.
programa_fira_tarrega.pdf
Etiquetes: fira espectacles tàrrega
dilluns, 30 de Juny de 2025
Noticies + Llegides
darrer mes
15è Festival de Pasqua de Cervera 2025
El Mercadal de Torà 2025
Festa dels Diables Carranquers 2025
Ciutadilla medieval 2025
Àlbums destacats

Marxa dels Castells de la Segarra (405)

Les Peixeres (66)

Els colors de la Segarra: l'estiu (189)

Les Cabanes del tros (301)

Terra de castells (222)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)