Revetlla de Sant Joan 2025 a Calaf
Autor: somsegarra

Dilluns, 23 de junya, a partir de les 18 h, al carrer Mestre Manel Giralt.
Ssorteig i l'entrega dels premis de la campanya comercial 'Compra i descobreix Catalunya' que enguany compleix 15 anys i repartirà premis especials.
A continuació es farà el Correfoc silenciós i es repartirà coca i xocolata als participants, tot mentre s'espera l'arribada dels ciclistes del Bike Calaf que portaran la flama del Canigó encesa. Quan arribi la flama, aproximadament sobre les 18.30 h, es farà la lectura del Manifest i es repartirà la flama a les fogueres inscrites.
A partir de les 19 h, començarà el ball obert a tothom amb Joan Vilandeny.
A les 21h, sopar dels Diables. Els tiquets pel sopar es podran comprar aquell mateix dia per 18 euros o anticipadament per 15 euros al Bar Rosa i a la Ferreteria Argerich.
A les 23.30 h, Correfoc (recorregut pendent de confirmar). Sobre les 24 h començarà el Bingo Musical i, en acabar, a la 2 h de la matinada, diversos dj's amenitzaran la revetlla fins a acabar la festa.
Etiquetes: revetlla sant joan calaf
dilluns, 16 de Juny de 2025
Noticies + Llegides
darrer mes
15è Festival de Pasqua de Cervera 2025
El Pessebre Vivent de Sant Guim s’adjudica el 14è Premi Sikarra
El Mercadal de Torà 2025
Bon cap de setmana!
Àlbums destacats

Marxa dels Castells de la Segarra (405)

Les Peixeres (66)

Les Cabanes del tros (301)

Els colors de la Segarra: la primavera (651)

Terra de castells (222)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)