Calonge de Segarra incorpora contenidors per recollir olis i roba
Autor: Redacció
Estan ubicats a la zona de contenidors del costat de l’Ajuntament, al nucli de Dusfort

L’Ajuntament de Calonge de Segarra ha instal·lat recentment contenidors per a la recollida d’olis domèstics residuals i roba usada, ubicats a la zona de contenidors del costat de l’Ajuntament, al nucli de Dusfort.
En el contenidor d’olis domèstics residuals, de color taronja, s’ha de dipositar l’oli residual usat (olis de cuina i olis vegetals caducats) en ampolles de plàstic tancades. En aquest contenidor no hi van olis minerals de cotxes i màquines, ni tampoc olis i greixos animals.
Pel que fa al contenidor de roba usada, de color gris, s’hi ha de dipositar la roba usada (roba de vestir, calçat, roba de llit, mantes, estovalles i draps) en bosses de plàstic degudament tancades. En aquest contenidor no hi van: plàstics (excepte la bossa de plàstic que s’utilitzi per dipositar la roba usada), envasos, paper, cartró, vidres, restes orgàniques, ni piles. Amb aquest sistema de recollida d’olis residuals domèstics i roba usada es preveu fomentar l’ús del reciclatge i, així, preservar el medi ambient amb la col·laboració de tots els veïns.
Etiquetes: recollida selectiva olis roba
Noticies + Llegides
darrer mes
Despreniments al castell sant Miquel d'Alta-riba
Ball parlat dels Diables Carranquers
La Segarra, terra de safrà
L'escultor Josep M. Subirachs dóna suport i es solidaritza amb el castell Sant Miquel d'Alta-riba
Festa del Brut i la Bruta, la Llordera de Torà
Àlbums destacats

Marxa dels Castells de la Segarra (234)

Les Peixeres (64)

Les Cabanes de tros (139)

Els colors de la Segarra: la primavera (582)

Terra de castells (208)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)