Condemnat a pagar 2.100 euros per un delicte contra la flora i la fauna a Cabanabona
Autor: somsegarra
L'imputat col·locava productes tòxics i paranys il·legals en el límit d'una àrea d'interès natural
Foto: Gencat
El jutjat penal número 3 de Lleida ha condemnat aquest dimecres a pagar 2.100 euros de multa un home acusat d'un delicte contra la flora i la fauna. Se l'inhabilita també un any per activitats de caça i pesca. L'acusat, que ha reconegut els fets i ha acceptat la pena, va col·locar entre el 19 i el 23 de febrer de 2012 productes tòxics i paranys il·legals al límit d'una àrea d'interès natural a Cabanabona (Noguera).
Concretament va deixar pastilles de raticida dins d'una cabana i un esquelet de pollastre amb productes tòxics dins, al costat. També ha reconegut que va col·locar quatre llaços no selectius, il·legals, a dos passos de fauna de la zona així com trossos de pollastre barrejats amb verí.
Font: ACN Etiquetes: delicte fauna enverinament paranys
dilluns, 15 de juny de 2026
Noticies + Llegides
darrer mes
Jornada tècnica 'Productes agroecològics: sostenibilitat del medi i beneficis per a la salut'
El Mercadal de Torà 2026
Fira Verdú 2026
XXVI Marxa dels Castells de la Segarra
Ciutadilla medieval 2026
Àlbums destacats
Marxa dels Castells de la Segarra (438)
Les Peixeres (91)
Caminant per la Baixa Segarra (325)
Les Cabanes del tros (302)
Els colors de la Segarra: la primavera (656)
Terra de castells (225)
Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)