La Segarra tindrà una junta de seguretat comarcal
Autor: editor
Tot i que no ha repuntat la criminalitat a la zona, els darrers robatoris de coure han accelerat la decisió

La Generalitat crearà a la Segarra una junta de seguretat amb tots els alcaldes de la comarca per analitzar la situació d'inseguretat a la zona, agreujada pels últims robatoris de coure. Ho ha anunciat el delegat del Govern a Lleida, Ramon Farré, que ha recordat que el Pla Operatiu del món rural ja recollia una sèrie de mesures davant la inseguretat al camp. Segons el delegat del Govern, no ha repuntat la criminalitat a la zona i la sensació d'inseguretat està baixant gràcies a les detencions de suposats lladres. Segons Farré, l'arribada de l'estiu, amb més hores de llum, també fa reduir el nombre de delictes.
El delegat del Govern ha destacat la importància de la col·laboració dels ciutadans, referint-se clarament als sometents, que segons Ramon Farré són un suport molt important a la feina de la polícia "que és qui ha de fer l'ús de la força". Farré creu però que és positiu que tothom vetlli per les seves propietats i denuncïi les situacions que puguin estar fora de la llei.
La decisió de crear una Junta de Seguretat a la Segarra estava en projecte des de feia temps, però s'ha accelerat des que dijous el transformador de llum de l'estació potabilitzadora d'aigua de la Ratera, pedania dels Plans de Sió (Segarra), patia el robatori de 400 quilos de coure que contenia a l'interior.
Etiquetes: robatoris seguretat segarra
Compartit per viladetora.net
Noticies + Llegides
darrer mes
El projecte “Nosferatu: El origen” es presenta al Coming Soon de Sitges
L’Agrupació Seny Major de Cervera, premiada al Festivitas Bestiarum 2015
Les cabanes de tros, l'aixopluc del pagès
La Segarra demana aigua del Segarra-Garrigues per abastir 40 pobles de la 'Segarra històrica'
1998, Tres dies de foc i terror que perduren en la memòria: els fets
Àlbums destacats

Marxa dels Castells de la Segarra (234)

Les Peixeres (64)

Les Cabanes de tros (139)

Els colors de la Segarra: la primavera (582)

Terra de castells (208)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)