Un toranès i un cerverí a la llista de la CUP per la demarcació de Lleida
Autor: editor
Josep Anton Vilalta, ex-regidor de la CUP a Torà, ocupa el quart lloc i el cerverí Narcís Turull el sisè
La Candidatura d’Unitat Popular (CUP) ha presentat aquest dimecres el nom de les sis persones que encapçalaran la llista de la formació a la demarcació de Lleida. En els propers dies la formació independentista i d'esquerres preveu fer pública la resta de llistes.
La CUP ha explicat que ha confeccionat una llista plural per tal de 'portar la veu de totes i tots al parlament de Catalunya' i així 'seguir treballant per la justícia social i l’emancipació nacional tal com duem a terme cada dia des del carrer, casals, ateneus i des de les organitzacions que l’Esquerra Independentista té arreu dels Països Catalans'.
La llista de la formació a la demarcació de Lleida està formada per gent treballadora, arrelada al territori, compromesa amb els sectors populars de Lleida i la transformació social des de posicionaments d’esquerres, segons ha detallat la CUP.
Els sis primers de la llista de Lleida són els següents:
1. Antonieta Jarne i Mòdol. Professora d’Història Contemporània a la UdL. Segrià.
2. Pau Lozano i Peruchet. Administratiu a mitja jornada i estudiant de Farmàcia. Militant de l'Esquerra Independentista de l'Alt Urgell. La Seu d’Urgell.
3. Josep Cabré i Clariana Pagès, i membre d'Unió de Pagesos. Segrià
4. Josep Anton Vilalta i Coletes Transportista. Primer regidor de la CUP a Lleida (Torà). La Segarra
5. Mercè Jordana i Farré. Llicenciada en dret. Militant de l’organització juvenil ARRAN. La Noguera.
6. Narcís Turull i Peroy. Corrector i traductor. Militant de l'Esquerra Independentista la Segarra, Vocal de la Junta del Centre Obrer Instructiu d'Unió Republicana de Cervera. Coordinador de Cervera Decideix. La Segarra
Font: llibertat.cat + info (enllaç extern)
Etiquetes: eleccions parlament candidatures cup lleida
Compartit per viladetora.net
Noticies + Llegides
darrer mes
XXIII Marxa dels Castells de la Segarra
Posicionament de l’Espitllera Fòrum d’Estudis Segarrencs (EFES) a propòsit del canvi de comarca de Torà i Biosca
El Mercadal de Torà 2023
Els Amics de Sant Magí, premi Sikarra 2023
Àlbums destacats

Marxa dels Castells de la Segarra (297)

Les Peixeres (66)

Les Cabanes de tros (191)

Terra de castells (216)

Patrimoni religiós (196)

Racons de la Segarra (179)

Instagram #somsegarra (0)