Política
dijous, 11 de maig de 2023
Impulsem la sobirania energètica dels municipis
Autor: Grup per a la Defensa del Medi Natural de la Segarra - Ecologistes de Catalunya
Presentació de la Proposta Municipalista 2023 de la Xarxa per la sobirania energètica (Xse) i debat sobre la Proposta amb representants polítics de la Segarra en motiu de les eleccions municipals.
Ho organitzen:
Xarxa per la sobirania energètica (Xse)
Grup per a la Defensa del Medi Natural de la Segarra - Ecologistes de Catalunya (GDMNS-EdC)
Xarxa Catalana per a una Transició Energètica Justa (XCTEJ)
Ho organitzen:
Xarxa per la sobirania energètica (Xse)
Grup per a la Defensa del Medi Natural de la Segarra - Ecologistes de Catalunya (GDMNS-EdC)
Xarxa Catalana per a una Transició Energètica Justa (XCTEJ)