Rutes dimecres, 14 de Abril de 2010

29a Caminada popular de Torà

El proper dia 25 d'abril se celebra una nova edició, enguany la ruta escollida és Vallferosa

itinerari 29a caminada Torà
itinerari 29a caminada Torà Foto: apact

RUTA PER VALLFEROSA.
Data: diumenge 25 d'abril de 2010.
Sortida: a les 9:30 hores des de Santa Maria de Vallferosa
Organitza: Associació del Patrimoni Artí­stic i Cultural de torà (APACT).

Detalls:

Creuarem la carretera i, deixant Clavells a mà esquerra, travessarem camps de cereals baixant per marquilles fins al Toll de l'Amic on hi farem un bon esmorçar. A partir d'aquí­, es podrà escollir entre la ruta curta i la llarga.
La ruta curta està pensada perquè la puguin fer tant la canalla com la gent gran. Pujarem pel barranc dels Quadros fins al poble i Torre de vallferosa.

Ruta llarga: seguirem per la Vall de Llanera i, trencant a mà esquerra, tot travessant la vall, pujarem cap a Ollers, des d'on seguirem la carena cap a cal Trena i el Pujol, on podrem gaudir de molt bones vistes.

Desprès ens endinsarem cap al Barranc dels Quadros, entre rierols i gorgs, i farem el darrer esforç pujant al poble i Torre de vallferosa

Finalment, per acabar la caminada, pujarem cap a l'església de Santa Maria de Vallferosa. Allà farem un bon dinar.
La tradicional rifa es farà quan arribin els primers caminants i, a mesura que anem arribant, trobarem els números premiats a la vista de tothom.

Per acabar la jornada, a les 5 de la tarda al Convent de Torà, enguany recuperem el tradicional berenar amb torrades, i un passi del ví­deo de la caminada

Enguany aprofitem la caminada per fer jornada de portes obertes a la Torre de Vallferosa, hi haurà servei de visites d'11 a 2 del migdia

Notes:

- Si no disposeu de vehicle, hi haurà un servei d'autorcars per anar de Torà a Vallferosa, tant d'anada com de tornada. Per tal d'optimitzar el servei i evitar aglomeracions cal inscriure's a la pastisseria de Cal Miramunt 973473083.

- Sortida i venda de dorsals a Sta Maria de Vallferosa.
- No hi haurà servei de dinar, cadascú se l'haurà de portar, però sí­ servei de begudes i cafès.
- Feu ús de les zones d'aparcament establertes per l'organització.
- Sigueu respectuosos amb l'entorn i endueu-vos les deixalles que genereu.
- Compte amb els vostres gossos!, lligueu-los en cas de trobar bestiar pel camí­.
- La caminada estarà marcada amb cinta de bombers.

L'APACT com a entitat organitzadora comunica als que prenguin part en la caminada i en la resta d'actes organitzats, que no es farà responsable de les lesions o danys que puguin patir, si bé vetllarà perquè no es produeixin

Més informació:
Santa Maria de Vallferosa

caminada_Tora_2010.pdf

Etiquetes: caminada popular vallferosa rutes