El Fòrum l'Espitllera aprova un manifest per les llibertats de Catalunya
Autor: Fòrum l'Espitllera
Rebutja la persecució de drets fonamentals, la intervenció d’institucions catalanes i les accions judicials contra representants del poble democràticament elegits

El Fòrum l'Espitllera ha aprovat un manifest de compromís amb la radicalitat democràtica del país, situant-se al costat de les llibertats que haurien de definir qualsevol país democràtic del segle XXI, i que inclouen la llibertat d’expressió, d’associació, de reunió i de premsa -vulnerades durant la dictadura franquista-, que estan essent greument atacades avui dia pel govern de l’estat espanyol a partir de la utilització, autoritària i desproporcionada, dels aparells judicial i policial.
Per això mateix, el Fòrum l’Espitllera rebutja la persecució de drets fonamentals, la intervenció d’institucions catalanes i les accions judicials contra representants del poble democràticament elegits. I es posa al costat dels alcaldes i alcaldesses de la Segarra històrica i de la resta del país, així com de les institucions i càrrecs electes que estan essent injustament perseguits i coaccionats per defensar el dret del poble de Catalunya a decidir el seu futur.
Font: Fòrum l'Espitllera + info (enllaç extern)
Etiquetes: manifest llibertats fòrum espitllera
diumenge, 13 de Juliol de 2025
Noticies + Llegides
darrer mes
El Mercadal de Torà 2025
5a edició Festivals Alta Segarra
Dos morts, dos bombers ferits i 5.300 hectàrees cremades en els incendis de la Vall del Llobregós
Festa dels Diables Carranquers 2025
Àlbums destacats

Marxa dels Castells de la Segarra (405)

Les Peixeres (66)

Els colors de la Segarra: l'estiu (193)

Les Cabanes del tros (301)

Terra de castells (222)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)