5a Cursa Sant Tornem-hi
Autor: somsegarra

El diumenge 12 de gener se celebra la cinquena edició de la Sant Tornem-hi! a Guissona amb dos recorreguts: Cursa de 10 km i Cursa i Caminada de 5 Km. El preu d’inscripció és de 10 € en cas de disposar de xip i de 12 € si s’ha de llogar.
La inscripció es realitzarà a través de la pàgina web: www.iter5.cat. Inscripcions obertes des de dilluns dia 18 de novembre. Els menors de 18 anys que vulguin participar en qualsevol modalitat, caldrà que presentin una autorització del pare/mare o tutor legal al moment de recollir el dorsal.
Les inscripcions es tancaran divendres 10 de gener o quan s’arribi als 300 inscrits.
El control d’arribada anirà a càrrec de: Iter5. La classificació es podrà consultar a la pàgina www.iter5.cat.
La sortida i l’arribada serà a la Zona Esportiva
La rebuda dels participants i l’entrega de dorsals serà entre les 08:00h i les 9:45h al pavelló polivalent
La sortida serà a les 10:30h per la cursa de 10km i 10.35h per la cursa i caminada de 5km del diumenge 12 de gener de 2020 des del pavelló polivalent pels dos recorreguts.
El control d’arribada tancarà a les 12:30h.
Hi haurà avituallament líquid durant el recorregut i a l’arribada.
Etiquetes: cursa caminada guissona
divendres, 11 de Juliol de 2025
Noticies + Llegides
darrer mes
El Mercadal de Torà 2025
15è Festival de Pasqua de Cervera 2025
Festivals Alta Segarra
Dos morts, dos bombers ferits i 5.300 hectàrees cremades en els incendis de la Vall del Llobregós
Àlbums destacats

Marxa dels Castells de la Segarra (405)

Les Peixeres (66)

Els colors de la Segarra: l'estiu (193)

Les Cabanes del tros (301)

Terra de castells (222)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)