13a caminada popular Coneix Calonge
Autor: editor

El diumenge 17 de setembre, 13a edició de la caminada popular Coneix Calonge. Enguany seguirà la ruta circular: Dusfort - Santa Fe de Calonge de Segarra, amb un únic itinerari de 10,60 km. El nivell de dificultat és moderat (pendents elevades).
La sortida, a les 9 del matí, i l’arribada serà al poble de Dusfort, davant de l’Ajuntament de Calonge de Segarra. L’aparcament de vehicles serà l’esplanada de davant de l’Ajuntament.
Esmorzarem a l’església de Santa Fe de Calonge de Segarra i hi haurà un avituallament a l’alçada de la masia de l’Alzina. Durant el recorregut, passarem per Dusfort; la barraca de vinya de Cal Lladó; els molins fariners i la teuleria de Cal Mas; l’església de Santa Fe de Calonge; el collet de la Forca; la teuleria de La Roca, i l’Alzina. Amb la ruta, també passarem per les proximitats de les masies Cal Xelín; Ca l’Agustina; Cal Mas, i La Roca.
La inscripció és gratuïta però obligatòria i el termini finalitza el proper 13 de setembre de 2023. Les inscripcions s'han de fer a l’Ajuntament de Calonge de Segarra: 93 868 04 09 (de dilluns a divendres, de 9:00 a 14:00 h, i dijous de 16:00 a 18:00 h) o calonge@diba.cat Al fer la inscripció cal indicar el nom i cognoms de la persona inscrita. Només s’admetran les inscripcions confirmades (presencialment, telefònicament o per correu electrònic).Màxim 250 participants, per rigorós ordre d’inscripció. Es recomana dur calçat còmode i adequat.
Etiquetes: caminada popular calonge de segarra vall del llobregós
Compartit per viladetora.net
Noticies + Llegides
darrer mes
Festa Major de Santa Coloma de Queralt 2023
Festa Major de Calaf 2023
Festa Major de Bellveí 2023
Festa major de Sedó 2023
Àlbums destacats

Aquelarre (82)
P Pots afegir-hi fotos

Activitats primavera (150)

Festa dels Diables Carranquers (30)

Marxa dels Castells de la Segarra (297)

Les Peixeres (66)

Les Cabanes de tros (201)

Terra de castells (216)

Patrimoni religiós (196)

Racons de la Segarra (179)

Instagram #somsegarra (0)