L'Alta Segarra rebrà aigua de la Llossa del Cavall
Autor: somsegarra
L'obra respon a l'excepcionalitat per sequera hidrològica
Foto: Ramon Sunyer
El Govern ha aprovat la contractació d'emergència de sis obres de connexió a la xarxa de l'Ens d'Abastament d'Aigua Ter-Llobregat (ATL) per garantir el subministrament d'aigua potable als municipis d'Aguilar de Segarra, Calonge de Segarra, Sant Pere Sallavinera, Prats de Rei, Sant Martí de Sesgueioles, Veciana, Rubió Copons i Jorba.
Són sis contractacions d'emergència d'obres de connexió a la xarxa per garantir el subministrament d’aigua potable, en quantitat i qualitat provinent de l’embassament de la Llosa del Cavall. L'import és de 15.520.000 euros i el termini d'execució previst és d'entre 6 a 9 mesos.
Els municipis, que s’abasteixen principalment d’aigües subterrànies, a través de pous de captació, sovint han d’afrontar episodis de baixa qualitat de l’aigua a conseqüència de l'elevada concentració de nitrats.
Etiquetes: obres hidràuliques emergència sequera alta segarra
dijous, 14 de maig de 2026
Noticies + Llegides
darrer mes
XXVI Marxa dels Castells de la Segarra
El Mercadal de Torà 2026
Jornada tècnica 'Visió d’un món on viure des de la permacultura'
Jornada tècnica 'Productes agroecològics: sostenibilitat del medi i beneficis per a la salut'
Fira Verdú 2026
Àlbums destacats
Marxa dels Castells de la Segarra (438)
Les Peixeres (91)
Les Cabanes del tros (302)
Els colors de la Segarra: la primavera (651)
Terra de castells (225)
Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)