Acte de l'Agenda

Presentació d'El Camí a la Segarra i l'Urgell

diumenge, 18 de novembre de 2012 a les 12:30 Santa Coloma de Queralt

Tornar
El diumenge 18 de novembre, a Santa Coloma de Queralt, a 2/4 d'una del migdia.
Presentació del tram del Camí a la Segarra i l'Urgell

Es presentarà el projecte El Camí, es parlarà de quin itinerari es considera el més adequat i els punts de valor que pot recollir a la Baixa Segarra fins connectar amb l'Urgell. També farem una pràctica de com senyalitzar El Camí.
Si voleu col·laborar en la senyalització del vostre tram i així esdevenir-ne vetlladors, no hi falteu.

Els vetlladors de cada tram són l'ànima del Camí que el fan possible: participen en la senyalització i fan una caminada a l'any per repassar-ne els senyals.
Convideu-hi, si us plau, a qui cregueu que li pot agradar participar en fer realitat El Camí.

Continuem avançant amb la vertebració dels Països Catalans. Cada dia que passa, aquesta eina ens resulta més necessària per l'autoestima i la posada en valor de la nostra llengua, cultura i natura.

Per més informació poseu-vos en contacte amb l'associació Pas

Galeria d'imatges

Presentació d'El Camí a la Segarra i l'Urgell
Presentació d'El Camí a la Segarra i l'Urgell
Inserida per: Associació Pas

Més informació i contacte

Ho vols compartir?