Alumnes de Turisme de la UdL dissenyen un pla per atreure visitants a la Segarra
Autor: somsegarra
El pla de màrqueting proposa la creació d'un producte turístic a l'entorn de la figura de Marc Màrquez i el disseny de rutes diferenciades en funció del públic

La brillant trajectòria del pilot de motociclisme cerverí Marc Màrquez, actual campío del món de MotoGP, es pot aprofitar com a potencial turístic per a la comarca de la Segarra. Aquesta és una de les propostes del pla de màrqueting elaborat per alumnat de tercer curs del grau de Turisme de la Universitat de Lleida (UdL), realitzat a petició de l'Associació Segarra Turística i Rural (STR). El treball, que també aposta per les noves tecnologies com a mitjà per dinamitzar la comarca, s'ha redactat com a projecte final de l'assignatura Màrqueting turístic II, impartida pels professors Eduard Cristóbal i Eva Martín.
Dels diferents plans elaborats en aquesta primera col·laboració, la STR ha triat el d'Alexandrina Bajora, Fatou Cámara, Diana Kostova i Maria March. Les estudiants han fet una presentació pública aquest dilluns al Consell Comarcal de la Segarra. Entre les idees plantejades, destaquen aprofitar el ressò de l'actual campió de MotoGP com a fill de la vila per crear un producte turístic i el disseny de rutes diferenciades en funció del públic (familiar, aventura...). El pla de màrqueting també recull potenciar els llocs emblemàtics amb la inclusió de codis QR, la utilització de les xarxes socials i accions de relacions públiques amb periodistes especialitzats.
Els alumnes han participat durant aquest semestre en un programa pilot que continuarà en propers cursos amb la Segarra i que es pot obrir a altres territoris si hi ha entitats interessades. D'aquesta manera, els projectes de l'alumnat de Turisme tenen una aplicació útil en el sector. La iniciativa tindrà la seua continuïtat amb una ampliació de propostes de comunicació i promoció de la comarca realitzat dins d'un Treball Final de Grau que elabora actualment una estudiant de quart curs de Turisme.
Etiquetes: màrqueting Associació Segarra Turística i Rural
Noticies + Llegides
darrer mes
El projecte “Nosferatu: El origen” es presenta al Coming Soon de Sitges
L’Agrupació Seny Major de Cervera, premiada al Festivitas Bestiarum 2015
Les cabanes de tros, l'aixopluc del pagès
La Segarra demana aigua del Segarra-Garrigues per abastir 40 pobles de la 'Segarra històrica'
1998, Tres dies de foc i terror que perduren en la memòria: els fets
Àlbums destacats

Marxa dels Castells de la Segarra (234)

Les Peixeres (64)

Les Cabanes de tros (139)

Els colors de la Segarra: la primavera (582)

Terra de castells (208)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)