Turisme dijous 19 juny 2014

'Lleida, on tot comença', nova campanya de promoció turística


Autor: somsegarra

El Patronat de Turisme aposta aquest estiu pel turisme familiar

'Lleida, on tot comença', nova campanya de promoció turística Autor: Diputació de Lleida

El Patronat de Turisme ha presentat aquest dijous la nova campanya de promoció turística per aquest estiu 'Lleida, on tot comença' amb un pressupost de 325.000 euros. Enguany s'adreça especialment al públic familiar donat que l'ONU va declarar aquest 2014 l'Any Internacional de la Família i, posteriorment, l'Agència Catalana de Turisme (ACT) i la Direcció General de Turisme de la Generalitat també van declarar-lo l'Any del Turisme Familiar a Catalunya

La difusió d'aquesta campanya publicitària es centrarà principalment a Catalunya, tot i que també es durà a terme al País Valencià i a la Comunitat de Madrid, ‘d’on prové un percentatge significatiu del turisme que visita les comarques lleidatanes’, ha explicat Blanch, president del Patronat de Turisme. A més, l'acció també preveu un seguit de suports d'abast estatal en premsa escrita i revistes especialitzades, així com també en webs del sector turístic especialitzat del sud de França.

La campanya es podrà veure fins a finals de juliol en diferents mitjans de comunicació de premsa escrita d'informació general, a les principals revistes del sector turístic i de viatges d'àmbit estatal, ràdio, televisió, Internet, publicitat exterior i també a l'entorn 2.0.

Bones perspectives d'ocupació

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida preveu que durant el pont de Sant Joan s'assoleixi una ocupació mitjana del 75% en hoteleria a les zones turístiques de la demarcació, d'un 60% en el turisme rural, mentre en els subsector dels càmpings, els bungalows podrien situar-se en el 90% i l'acampada entorn d'un 45% durant els quatre dies.

El president del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha avançat algunes dades d'ocupació durant la presentació de la campanya,  des del setembre de 2013 fins al febrer de 2014 hi ha hagut una tendència positiva. En aquest sentit, ha destacat que ‘han augmentat un 5% els visitants i un 4% les pernoctacions’.

Les previsions estimada per sectors és:

Càmping: els espais d'acampada es calcula que tindran un 45% d'ocupació al juliol; un 75%, a l'agost; i un 35% al setembre. Els bungalows tindran un 70% d'ocupació al juliol; entre un 90 i un 100% a l'agost; i un 60% al setembre.

Turisme rural: Es calcula que al juliol tingui una ocupació del 40-45%; un 75-80% a l'agost i un 40% al setembre.

Hoteleria: el Patronat de Turisme preveu que al juliol tinguin entre un 45 i un 50% d'ocupació; a l'agost un 70%, arribant en algunes zones al 90%; i un 40% al setembre.



Etiquetes: campanyes promoció turística lleida



Ho vols compartir?