Acte de l'Agenda

Novembre lúdic 2026

Del dissabte 7 al diumenge 29 de novembre de 2026 Guissona

Tornar
cartell Novembre lúdic 2026
cartell Novembre lúdic 2026 Foto: Aj. Guissona
Aquest mes de novembre Guissona celebra una nova edició del Novembre Lúdic.

Una programació d'activitats adreçada a infants, joves i adults que tindrà lloc els dissabtes 7, 14, 21, 28 i 29 de novembre. Culminarà el darrer cap de setmana de novembre amb la 6a Fira de Playmobil i LEGO, que reunirà al Pavelló 1 d'Octubre aficionats a les construccions i els diorames, amb activitats complementàries al Museu de Guissona i a l'espai tecnològic La Llavor.
Les activitats dels dies 7, 14 i 21 de novembre són gratuïtes.

El dissabte 7 de novembre, la placeta de l'1 d'Octubre acollirà el taller de fusta Creativitat en família, a càrrec d'Àlex Rigol. De 10.30 a 13.30 h, infants a partir de 5 anys i les seves famílies podran experimentar amb la fusta i crear peces pròpies. L'activitat és gratuïta.

El dissabte 14 de novembre, la literatura i el joc seran els protagonistes. A les 11 h es presentarà el conte Les amigues de la lluna, de Montserrat Cuadros, amb il·lustracions de Camil Armas. A continuació, de 12 a 13 h, la plaça Major acollirà De oca a oca... i jugant com mai!, una proposta de Lo Cigronet que transforma el tradicional joc de l'oca en una experiència col·lectiva de proves i reptes.

El dissabte 21 de novembre, el Museu de Guissona proposarà un joc de l'oca gegant per a menors de 16 anys, de 10 a 13 h, i un escape room per a majors de 16 anys, amb sessions a les 10, 11, 12 i 13 h, en què caldrà resoldre enigmes al voltant del misteri del cor de Iesso.

La jornada es completarà al Casal de la Gent Gran amb un espai de joc heurístic d'Artijoc, adreçat a la primera infància i centrat en l'exploració lliure dels materials, i una sessió de jocs de taula moderns a càrrec de Jugar x Jugar, de 17 a 21 h, oberta a tots els públics.

La 6a Fira de Playmobil i LEGO, un cap de setmana per jugar i experimentar
El dissabte 28 i el diumenge 29 de novembre, el Pavelló 1 d'Octubre acollirà la 6a Fira de Playmobil i LEGO, organitzada amb l'Associació Somos Click.

Entre les activitats destacades hi haurà el concurs de diorames Playmobil, adreçat a infants i joves de 6 a 15 anys, distribuïts en dues categories: de 6 a 10 anys i d'11 a 15 anys. Les creacions s'exposaran durant la fira i les persones guanyadores rebran productes Playmobil. Les inscripcions es poden formalitzar fins al dimecres 25 de novembre a les 12 h, amb places limitades.

La programació també inclou el concurs fotogràfic Click Rural, que convida a fotografiar escenes Playmobil ambientades en l'entorn rural. Les imatges participants s'exposaran al pavelló i la fotografia guanyadora rebrà un premi Playmobil. El termini de participació finalitza el 25 de novembre a les 12 h.



Inserida per: Somsegarra

Ho vols compartir?