Acte de l'Agenda

Concert Trio Héxié

dissabte, 19 de març de 2022 a les 20:00 Santa Coloma de Queralt

Tornar
cartell Concert Trio Héxié
cartell Concert Trio Héxié
Dissabte, 19 de març a les 20.00h el Trio Héxié oferirà un concert a la Sala Gran del Castell de Santa Coloma de Queralt. No es necessari registre previ.

Héxié és un trio de flauta, violí i violoncel creat amb la intenció de descobrir i donar a conèixer el repertori escrit per aquesta formació però també amb la il·lusió d'arranjar i apropar qualsevol tipus de música al públic a través dels seus instruments. Els integrants de la formació són Oriol Carceller (flauta), Marta Carceller (violí) i Adriana Alsina (violoncel).
Inserida per: Somsegarra

Més informació i contacte

Ho vols compartir?