Acte de l'Agenda

Impulsem la sobirania energètica dels municipis

dijous, 11 de maig de 2023 a les 19:00 Casal Cívic i Comunitari Cervera , de Cervera

Tornar
cartell Impulsem la sobirania energètica dels municipis
cartell Impulsem la sobirania energètica dels municipis
Presentació de la Proposta Municipalista 2023 de la Xarxa per la sobirania energètica (Xse) i debat sobre la Proposta amb representants polítics de la Segarra en motiu de les eleccions municipals.

Ho organitzen:
Xarxa per la sobirania energètica (Xse)
Grup per a la Defensa del Medi Natural de la Segarra - Ecologistes de Catalunya (GDMNS-EdC)
Xarxa Catalana per a una Transició Energètica Justa (XCTEJ)
Inserida per: Grup per a la Defensa del Medi Natural de la Segarra - Ecologistes de Catalunya

Més informació i contacte

Ho vols compartir?