Noves mesures restrictives per a les festes de Nadal
Autor: Gencat
S'aplicaran a partir de dilluns 21 de desembre i fins a l'11 de gener

S'han publicat al DOGC les noves mesures que s'aplicaran a partir de dilluns 21 de desembre i fins a l'11 de gener.
Aquestes són les principals novetats:
Mobilitat
Perímetre tancat a tot Catalunya, excepte per als desplaçaments justificats i visites al lloc de residència habitual de familiars o persones properes entre el 23 de desembre i el 6 de gener.
Dins del territori es restringeix a l’àmbit comarcal tota la setmana, tot i que els membres d'una bombolla de convivència es poden establir (residència o allotjament) en una altra comarca.
La zona transfrontera entre Andorra i l’Alt Urgell s’assimila a una sola comarca i s'hi permeten els desplaçaments dels residents.
Activitat social i confinament nocturn durant els dies festius de Nadal
Les activitats socials es podran ampliar a un màxim de 10 persones, sempre i quan, com a molt coincideixin un màxim 2 bombolles de convivència. La resta de dies se segueix el límit de 6 persones.
El confinament nocturn es manté des de les 10 del vespre fins a les 6 del matí, llevat de la nit de Nadal i la nit de Cap d’any, que començarà a la 1h de la matinada i la nit de Reis, que començarà a les 23h.
Hostaleria i la restauració
Els bars i restaurants podran obrir al públic per servir esmorzars i dinars, i podran obrir en 2 franges horàries: de 7:30h a 9:30h i de 13h a 15:30h. Es podrá servir menjar per emportar fins a les 22h, al mateix establiment, i fins a les 23h, en el cas del servei a domicili.
Els que estiguin situats en centres comercials hauran de tancar.
Instal·lacions esportives interiors
Caldrà concertar cita prèvia, garantir una bona ventilació, fer les activitats grupals amb mascareta i mantenir els vestidors tancats, excepte per als usuaris de piscina.
Activitats tradicionals i de cultura populars de Nadal
Queden condicionades a evitar les aglomeracions i han de ser estàtiques. Només es podran fer les que siguin perimetrades, amb control d’accessos i amb cita prèvia. En els espais interiors, el públic hi ha d’assistir amb seient preassignat i romandre assegut durant tota l’activitat.
Resum-noves-mesures-covid19-20201204-21-h_CAT.pdf
+ info (enllaç extern)
Etiquetes: mesures festes nadal coronavirus
Noticies + Llegides
darrer mes
XXIII Marxa dels Castells de la Segarra
Posicionament de l’Espitllera Fòrum d’Estudis Segarrencs (EFES) a propòsit del canvi de comarca de Torà i Biosca
El Mercadal de Torà 2023
Els Amics de Sant Magí, premi Sikarra 2023
Àlbums destacats

Marxa dels Castells de la Segarra (297)

Les Peixeres (66)

Les Cabanes de tros (191)

Terra de castells (216)

Patrimoni religiós (196)

Racons de la Segarra (179)

Instagram #somsegarra (0)