Acte
33a Caminada popular de Torà: Ruta de les cabanes
Del diumenge 27 al diumenge 27 de abril de 2014 a Torà

cartell 33a caminada popular torà
La 33a Caminada Popular rep el nom de la Ruta de les Cabanes per la quantitat d’aquestes construccions de pedra seca que es poden observar, especialment al llarg de la ruta llarga. Les cabanes són un clar referent identitari del territori, havent ajudat a la creació del paisatge que es dibuixa avui en dia.
Igual que en els darrers anys, podrem escollir entre dues rutes. La curta, d’uns 8 km aproximadament, i la llarga amb un recorregut exigent de 17 km. Aquest any, ambdues es veuran marcades pels desnivells que ofereix el Serrat de l’Aguda. Els mateixos desnivells que ens regalaran unes vistes espectaculars sobre la Vall del Llobregós. El Salt del Llop serà la baixada que posarà punt i final a les dues rutes, albirant el poble de Torà en una imatge de postal. A les 13.30 h es farà la tradicional rifa a la Plaça de la Font. Després podrem dinar tots junts al Parc de Torà
Dediquem aquesta caminada a una de les persones referents d’aquesta Associació, a una gran dona, perseverant, d’esforç incansable i amb estima infinita vers aquest territori i les seves persones. Tristos per la teva pèrdua, eternament agraïts i feliços d’haver compartit i après amb i d’ella. Gràcies Rosa Maria!
Sortida a les 9 de la plaça de la Font.
Preu del dorsal: 6€
AQUEST ANY HI HAURÀ DINAR
Podeu quedar-vos a dinar al parc de Torà. El podeu portar o us el preparem: Amanida i una bona botifarra de Cal Magí amb mongetes; pa torrat, aigua, vi, fruita i cafè.
Els tiquets del dinar seran limitats i tindran un preu de 7 €
Punts de venda:
-Cal Gegó, divendres sant al matí
- Pastisseria Miramunt, del 18 al 26 d'abril
Tora-caminada-2014.pdf
Insertada per: APACT
dimarts, 3 de febrer de 2026
Actes propers
dissabte, 7 de febrer de 2026Cervera
Homenatge al poeta Jaume Ferran i Camps
dissabte, 7 de febrer de 2026
Forès
IX edició del Forès Viu el Vi
dissabte, 7 de febrer de 2026
Cervera
Acte inaugural del Mil·lenari de Cervera
diumenge, 8 de febrer de 2026
Cervera
Teatre 'Un sogre de lloguer'
divendres, 6 de febrer de 2026
Torà
El Brut i la Bruta 2026
dijous, 5 de febrer de 2026
Calaf
Festa Major de Santa Calamanda 2026
dijous, 5 de febrer de 2026
Cervera
Festa Major d’Hivern de Cervera 2026
fins divendres, 27 de març de 2026
Guissona
Exposició 'Captivant el vent'
fins diumenge, 29 de març de 2026
Concabella (Els plans de Sió)
Exposició 'La terra que embruta les mans'
fins dissabte, 26 de desembre de 2026
Cervera
Visites guiades als monuments de Cervera
fins diumenge, 27 de desembre de 2026
Verdú
Visites guiades a Verdú
fins dijous, 31 de desembre de 2026
Verdú
Ruta dels murals ceràmics de Verdu
dissabte, 7 de febrer de 2026
Concabella (Els plans de Sió)
IX JazzConcabella 2026
agenda quinzenal
vols afegir un acte?
subscriure's al canal rss Agenda